Back on the Road

18 januari 2018 - Cervantes, Australië

We worden met een vreemd, beetje verdoofd gevoel wakker. Vandaag gaan we de boerderij, Mia Chi, na bijna vijf maanden verlaten. Een groot deel van onze reis hebben we hier gewoond en we zijn erg close met Mick, Davina en hun familie geworden. We beseffen dat we Mick en Davina niet snel en misschien wel nooit meer zullen zien. Erg droevig dus!

Na een emotioneel afscheid vertrekken we naar het zuiden. De eerste stop maken we in Geraldton om de laatste boodschappen te doen. We vervolgen onze weg richting Perth en stoppen bij de Leaning Tree in Greenough. Dit is een boom die door de zuidelijke wind zo scheef is gegroeid dat hij bijna ligt. Heel bijzonder! Als we bijna 100 kilometer onder Northampton zijn, zien we hoe het landschap veranderd. Na alle droogte van de afgelopen zes maanden, zien we eindelijk weer bomen om ons heen en word alles een stukje groener. Dat belooft wat en we zijn super opgewonden om nog zuidelijker te gaan! We rijden vandaag over de Indian Ocean Drive en hebben zo nu en dan een mooi uitzicht over de kustlijn. Onderweg komen we langs Leeman, Green Head en Jurian Bay waar we allemaal een korte stop maken. We overnachten op een camping iets voorbij Cervantes, omdat we morgenvroeg naar Nambung National Park willen, waar de Pinnacles Desert is.

1. George:
    4 februari 2018
    Heel fijn dat jullie de afgelopen vijf maanden bij zo’n bijzonder gastvrij gezin hebben verbleven. Het afscheid nemen valt zeker niet mee. Grt. Uit het nog frisse Twente George