Amsterdam --> Singapore --> Auckland

18 november 2016 - Auckland, Nieuw-Zeeland

Hallo allemaal,

na een emotioneel maar goed afscheid van familie en vrienden op Schiphol, ging ons grote avontuur daar van start! We vlogen als eerst naar Singapore, een vlucht van ruim 12 uur met Singapore Airlnes (Top maatschappij). Daar aangekomen is Tom gaan slapen en heb ik alle terminals bekeken! Erg mooi vliegveld, met een vlindertuin!

Na een tussenstop van 3 uur zaten we in het volgende vliegtuig die ons in 10 uur naar Auckland bracht, het was een vlucht met erg lastige Fransen aan boord en veel turbulentie. Verder was het een prima vlucht. Aangekomen in ons backpack hostel om 01.00, zijn we direct gaan slapen. Het is een erg basic hostel, maar je kan hier goed slapen en de locatie is top! Echt hartje Auckland met alles op loop afstand.

Vandaag hebben we een citywalk gemaakt door Auckland, prachtige parken hier. Heel veel mooie bloemen en planten. Er zijn hier leuke pleintjes met barretjes en eettentjes, erg gezellig. En de haven is ook erg mooi en de mensen zijn super vriendelijk! De zon schijnt hier en het is hier zo'n 21graden.

Tree in Albert Park

Old Govermemt House Auckland

Auckland Clocktower

Auckland Harbour

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Harriet:
    18 november 2016
    Dat is leuk wakker worden. Het 1e berichtje uit Auckland. Ga het direct opzoeken op mijn nieuwe IPad!
  2. Bert en Jet:
    18 november 2016
    Inderdaad leuk wakker worden! Ziet er mooi uit daar in Auckland.Veel plezier verder en dikke kus van ons.
  3. Lizan Elias:
    18 november 2016
    Jaaaa leuk, jullie eerste berichtje! Ziet er heel mooi uit, veel plezier met elkaar! Knuffel x
  4. George:
    18 november 2016
    Fijn dat jullie goed op het eerste deel van jullie reisbestemming zijn aangekomen. Het ziet er mooi en zonnig uit. Zeer mooi al trekkend dit land door te reizen met een camper. Nog even dit: bij het ophalen van de camper.
    Bekijk waar de krik is opgeborgen en waar die geplaatst moet worden bij een bandenwissel. En of er een set reservelampen bij zit. Is natuurlijk overbodig deze 2 opmerkingen. Hebben jullie zelf al aan gedacht. De lieve groeten uit een bewolkt Twente.
  5. IRMA THRESIA ALBERTA Westerbeek Westerhof:
    18 november 2016
    fijn om jullie op deze manier te kunnen volgen,zo zijn jullie toch een beetje bij ons .fijne tijd samen!! xx
  6. Willem Husken:
    18 november 2016
    Wat leuk om jullie zo te volgen. Geniet maar lekker.
  7. Yvonne:
    18 november 2016
    Geweldig om op deze manier op de hoogte te worden gehouden van al jullie belevenissen . Veel plezier
  8. Annette:
    18 november 2016
    Mooi om jullie zo te volgen en foto's te zien. Super, geniet er van samen.
  9. Marleen Coopman:
    18 november 2016
    Lieve Loes en Tom, wat fijn dat jullie er zijn en wat een mooie foto's! Dikke kus van mij xxxxxxxxxx
  10. Marleen Coopman:
    18 november 2016
    Wauw! Mooie plaatjes en gelukkig goed over gekomen. Dikke kus xxxxxx
  11. J van Blanken:
    18 november 2016
    mooie foto's Heel veel plezier en tot de volgende keer.
  12. Michelle:
    Wat leuk, jullie eerste berichtje! Lekker genieten samen!! Dikke kus
  13. Barbara:
    19 november 2016
    Jahoeeeeee! Off you go guys! N goed begin :) te gek om jullie te gaan volgen :)
  14. Barbara:
    19 november 2016
    Jahoeeee! Off you go guys! Een goed begin :) Super om jullie te gaan volgen! Enjoy :)
  15. Johan:
    19 november 2016
    Mooi om jullie te volgen en geniet er volop van.
    Groet Johan.