Birthday Night and Day

26 mei 2017 - Hervey Bay, Australië

Iedereen besloot nog een nachtje te blijven, en wij vonden het gezellig om ook te blijven. Nadat iedereen was ingecheckt gingen we met z'n allen naar de Carlo Sandblow, waar wij al waren geweest. Gewapend met een bodyboard, liepen we er met z'n allen naartoe. Het zand was nu nog droger en fijner, dus gingen we veel harder dan de vorige keer. Super kicken!!! Na een tijdje verzwikte Jordi haar enkel, of zoiets. Dus moest ze op het bord naar beneden, "the sandbulance" noemden we het. Te hilarisch gewoon, wij liggen tijdens het typen weer slap, maar we denken dat je erbij had moeten zijn, haha!! We hebben hier de zonsondergang ook bekeken en zijn daarna terug naar het hostel gegaan, want om 19:30 uur was de Dingo Bingo met supervette prijzen. Daarnaast blijkt deze avond in het hostel altijd heel gezellig te zijn en moet je bij diverse nummers shotjes atten.

Na een avondje bingo gaan we met z'n allen naar de Hostelkamer, waar iedereen zich heeft laten inchecken in dezelfde kamer, heel gezellig dus. Hier worden de nodige wijntjes gedronken en zodra het klokslag 00:00 uur is, komt er een taart tevoorschijn en begint iedereen voor mij Engelse verjaardagsliedjes te zingen. Heel spontaan hadden ze dat voor mij geregeld. Ik kreeg ook een button van birthdayboy en die moest ik de hele nacht dragen. We gingen daarna naar een feestje en hielden daarna nog een afterparty op het strand. Gezellig en na zo'n driedaagse tour erg vermoeiend, dus toch ook wel heel erg aangeschoten.

De volgende dag wordt iedereen brak wakker en na een gezellig ontbijt met z'n allen nemen we afscheid van Jordi en Shannon die de bus richting Noosa pakten. Echt gek dat je na drie dagen samen zijn al zo het gevoel hebt dat me elkaar al heel lang kent, we zijn ook zeker welkom in Canada. Niet veel later besloten wij om te vertrekken. We nemen afscheid van Mark, Elliot en Richard en hiervoor geldt eigenlijk hetzelfde als met de dames.

We rijden naar Hervey Bay, waar we uit eten gaan voor mijn verjaardag. We bestellen een enorme Wanyu steak en een chickenburger. Die we allebei delen met elkaar en we drinken een corona erbij. Erg lekker allemaal en voor ons vooral heel erg luxe!!!

Het was voor mij een hele bijzondere verjaardag. Helaas zonder naaste familie en vrienden te vieren, maar het was wel heel spontaan. En ontspannen, omdat ik normaliter feestjes nogal in de puntjes voorbereid en nu werd alles voor me gedaan. Toch was mijn familie en waren mijn vrienden er een beetje bij, want ze hadden met z'n allen een leuk filmpje ingesproken!!! Dit was echt een topverrassing en super leuk om te ontvangen. Ik ben nu al benieuwd naar mijn volgende verjaardag, waarschijnlijk ergens in Azië.

1. Harriet:
    12 juni 2017
    Mooi dat er taart was en dat ze Engelse verjaardagsliedjes hebben gezongen