City Walk Wellington

13 december 2016 - Wellington, Nieuw-Zeeland

Vandaag hebben we eerst onze was gedaan bij een laundromat. Daarna zijn we weer richting Wellington gereden. We hebben daar de city-walk uit de Lonely Planet gedaan. Ook zijn we met de kabelbaan naar de Botanische tuin gegaan, hier hadden we een prachtig uitzicht over de stad. We zijn toen via de prachtige tuin naar beneden naar de stad gelopen. Dit was ongeveer een half uurtje lopen en zijn toen via het centrum naar Cuba Street gelopen. Hier waren allerlei leuke barretjes en restaurantjes. We hebben wat gedronken bij Fidel's Café. Heel leuk, Cubaans, ingericht en daarna Fish en Chips gegeten. We hebben de auto op een parkeerplaats midden in Wellington gezet.

1. J van Blanken:
    13 december 2016
    alweer eenleuk verhaal. Ik ben er heel blij mee. Geniet nog maar fijn. Dikkie kus oma.
  2. Gerrie van Penderen:
    13 december 2016
    Hoi Loes en Tom, wat leuk om jullie zo te kunnen volgen en dat wij op deze manier ook mee gaan op jullie mooie reis. Wat prachtig allemaal. Ik blijf je volgen en ben benieuwd naar jullie volgende reis verhaal. Veel plezier samen.
  3. Bert en Jet:
    14 december 2016
    Nog maar 4 weken onderweg en al zo veel gezien en veel mensen ontmoet. Wat is dat mooi hè!