Weta Cave, Oriental Bay en Owhiro Bay

14 december 2016 - Wellington, Nieuw-Zeeland

Vanochtend zijn we eerst naar de Weta Cave gegaan. Hier maken ze de kostuums en decors voor de films van Peter Jackson, de regisseur van onder andere Lord of de Rings, de Hobbit, Narnia, Kuifje en de Thunderbirds. Ook was hier een klein museum, erg leuk om te zien, zo zagen we Golem uit LOTR en zagen we de kostuums en wapens uit bovenstaande films, de echte, die ze ook in de films hebben gebruikt. Daarna hebben we lekker aan het strand gelegen bij Oriental Bay, een strand midden in Wellington. Daarna zijn we gaan koken bij de Owhiro Bay, een strand ten Zuiden van Wellington. Het was vandaag erg zonnig en helder dus we zagen van hier het Zuidereiland. Na het eten hebben we de auto geparkeerd op een carpark in de buurt van de ferry, want morgenochtend vertrekken we om 08:00 uur naar het Zuidereiland. 'S avonds zijn we nog even de stad ingelopen en hebben we ons bewust laten verdwalen. We kwamen in hele gezellige steegjes terecht met allerlei leuke barretjes en restaurants!

1. Mart Van Blanken:
    14 december 2016
    toppers! mooi jongens, super leuke verhalen weer.. ga zo door en blijf genieten!!
  2. J van Blanken:
    14 december 2016
    Het blijft mooi, alles wat jullie doen en zien. Bij mij staat de Kerstboom, dat is eens wat anders he? Hier is het druilerig weer en mistig. Niet koud. Echt donkere dagan voor Kerstmis. Ik moet de Kerstkaarten nog schrijven. Lieverds nog veel plezier tot de volgende keer. Kus oma.