Rustdag

28 november 2016 - Tapu, Nieuw-Zeeland

Vanmorgen eerst naar ons camper-verhuurbedrijf in Auckland gereden, omdat onze koelkast defect was. Daar kregen we gelukkig meteen een nieuwe, dus we konden gelijk door naar Coromandel Peninsula. Een schiereiland op het Noordereiland, ongeveer 2 uur rijden vanaf Auckland. Een mooi gebied, want aan de ene kant is de Stille Oceaan met veel mijnwerkersstadjes en in het binnenland bergen en het Coromandel Forest, waar je mooi kan Hiken. In de middag zijn we naar Kauri Square geweest, een mega grote Kauri boom met een fantastisch uitzicht over de bergen. We zijn gestopt bij een camping aan de Tapu Creek, een klein stroompje. We zitten op een leuke camping middenin de Bergen, waar we eindelijk na 3 dagen eindelijk weer eens warm konden douchen! We hebben vandaag niet zoveel gedaan, een lekker rustdagje dus. Loes heeft de hele middag lekker zitten lezen en Tom heeft zich eens met de video van de Go Pro beziggehouden. De filmpjes van de duiken zijn goed gelukt.

1. IRMA THRESIA ALBERTA Westerbeek Westerhof:
    29 november 2016
    Wat een enorme belevenissen wat jullie meemaken,dit pakken ze je nooit meer af GEWELDIG!!
  2. Harriet:
    29 november 2016
    Na zoveel avontuur is een rustdag niet verkeerd!